poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Jesienne podchody

Eco Vital OpinieKolejny słoneczny weekend sierpnia za nami. Ubolewam, że już jeden z ostatnich. Nieszczególnie przepadam za jesienną porą roku. Często czuję, że jestem przepracowany, mimo że pracuję przeciętnie tyle samo, co przez resztę roku. Mimo to jednak zaczynam dostrzegać kolejny plus swojej pracy, a mianowicie podróże. Nie wyobrażam sobie siedzenia przez 8 godzin za biurkiem w takie szare, deszczowe dni. Jestem przekonany, że bardzo szybko wpadłbym w apatię i nie miałbym sił na realizację jakichkolwiek zadań, jakie bym sobie postawił.

W moim zawodzie pora roku odgrywa dość dużą rolę. Wyobrażacie sobie minę bladego i zmęczonego życiem przedstawiciela handlowego, który musi z uśmiechem na ustach zachęcać klienta do zakupu? Ja nie potrafię. Potrafię jednak zmotywować się do działania, gdy dopadają mnie pierwsze objawy jesiennej chandry. Dlatego też dzisiejszy dzień zacząłem od porannych ćwiczeń. Nie ma nic gorszego niż pozostawianie spraw złego samopoczucia samym sobie i czekanie aż problemy same się rozwiążą. Jeszcze gorszym rozwiązaniem jest uciekanie w pracę i branie na siebie coraz większej ilości obowiązków.
Tak w ogóle to razem z żoną postanowiliśmy zrezygnować w tym nielubianym przez nas okresie z niektórych nawyków. Oboje jesteśmy smakoszami kawy, co w niemal każdej pracy jest nie do uniknięcia. Teraz staram się pić ostatnią kawę maksymalnie ok. 16 – tej, żeby móc później spokojnie zasnąć. Kiedyś nie zdawałem sobie sprawy z tego, jak kilka prostych zabiegów może wpłynąć na moje samopoczucie każdego dnia. Od kilku lat jednak doświadczenie robi swoje i stwierdzam, że odpowiednia higiena snu to podstawa mojego funkcjonowania :).
Eco Vital PracaJako doświadczony i regularny kierowca mogę Wam polecić kilka rarytasów, które uzupełnią Wasze niedobory energii. Jabłka, gruszki i morele pomogą Wam przetrwać najtrudniejsze momenty. Zrezygnowanie z niezdrowych fast – foodów na rzecz owoców naprawdę poprawi Waszą kondycję.
Na koniec najważniejsza rada ode mnie. Nie unikajcie kontaktu z ludźmi, gdy dopada Was chandra. Pamiętajcie, że każdy prędzej czy później musi się z nią zmagać i nie jesteście tutaj odosobnionymi przypadkami. Spotykajcie się i starajcie się czerpać radość z każdego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz