wtorek, 6 sierpnia 2013

Po pracy czas dla siebie

Eco Vital Opinie

Miałem przyjemność uczestniczyć ostatnio w małej imprezie rodzinnej. W sumie nie przepadam za takimi uroczystościami, ale czasem fajnie jest spotkać się z dawno nie widzianymi krewnymi. Jak to jednak zwykle bywa, w pewnym momencie przy stole zaczęła się dyskusja na temat pracy i zarobków. Jeden z kuzynów zapytał mnie, jak to właściwie jest z tymi przedstawicielami handlowymi. Czy naprawdę najważniejsze są dla nich pieniądze i zrobiliby dla nich wszystko, nawet kosztem własnej rodziny? Za każdym razem zdumiewa mnie tak postawione pytanie. Postanowiłem podzielić się z Wami swoimi przemyśleniami.
Fakt, praca przedstawiciela handlowego nie zawsze jest lekka, łatwa i przyjemna. Czasami trzeba się sporo natrudzić, żeby osiągnąć swoje cele. Nikt nie lubi przegrywać i każdy stara się przynajmniej po części je zrealizować. Jednak nic nie dzieje się za wszelką cenę. Z własnego doświadczenia wiem, że wystarczy trochę samodyscypliny i odpowiedniej organizacji, żeby znaleźć czas dla rodziny i swoich pasji. Nie wyobrażam sobie „przynoszenia” pracy do domu. Dla przykładu, ostatnio zapisałem się z moją kochaną małżonką na kurs tańca towarzyskiego. Tak! Po długim czasie namysłu postanowiłem zmierzyć się z moim największym antytalentem, jakim jest taniec :). Lato to świetny okres, żeby zacząć przygodę z nową pasją. Tym bardziej, jeśli można przy okazji spędzić miło czas z bliską osobą. Zawsze uważałem, że praca nie powinna być celem samym w sobie. Fajnie, jeśli łączy się z naszymi zainteresowaniami, tak jak to wygląda w moim przypadku, ale warto też realizować dzięki niej swoje marzenia. Tym bardziej, że nie będziemy wiecznie młodzi.
Na koniec namawiam Was do korzystania z pięknej pogody. Ponoć sierpień już nie będzie tak ciepły jak lipiec. Idę więc sprawdzić stan mojego roweru i ruszam na małą przejażdżkę. :)

Eco Vita Opinie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz