piątek, 13 września 2013

Pomagaj i pracuj

Praca, praca, praca... Miło, gdy przynosi satysfakcję i adekwatne do naszych oczekiwań zyski. Jeszcze lepiej, kiedy cały wkładany w nią wysiłek skutkuje awansem. Nic jednak nie stanowi takiego wynagrodzenia za nasze poświęcenie jak wdzięczność i uśmiech na twarzach ludzi, którym mogliśmy coś ofiarować ot tak, bezinteresownie.

Zapytacie o co chodzi? O event, który miał miejsce w Ostrowie pod koniec sierpnia i w którym miałem okazję oraz przyjemność uczestniczyć. Ten wyjazd był jednak wyjątkowy, a dla mnie miał szczególne znaczenie. Nasza firma wynajęła Szkołę Podstawową oraz Gimnazjum nr 1, by tradycyjnie przeprowadzić tam warsztaty kulinarne z udziałem jednej z gwiazd. W salach lekcyjnych wraz z naszymi gośćmi przygotowywaliśmy ciekawe i zdrowe potrawy. Następnie goście mieli możliwość zakupu oferowanych przez nas produktów, tak jak to zwykle bywa na tego rodzaju przygotowywanych imprezach. Na koniec wszystkich zaprosiliśmy na występ kabaretowy.

Eco Vital opinie

To jednak nie wszystko. Wybór miejsca eventu nie był przypadkowy. Wszędzie, dokąd się udajemy promując zdrową żywność, staramy się coś po sobie pozostawić. Najczęściej jest to pomoc materialna bądź inna forma wsparcia społeczności lokalnej. Tym razem wsparliśmy szkołę, w której odbywały się nasze warsztaty kulinarne. Ucieszyłem się niezmiernie, gdy lokalna prasa napisała o naszych działaniach, ponieważ dzięki temu mam pewność, że nasza praca nie idzie na marne. Każdy z nas w równym stopniu angażował się w organizowaną pomoc. Miło popatrzeć na zdjęcia uczniów siedzących w ławkach, które wybieraliśmy wspólnie z kolegami z pracy :). Wiemy, że wszelkie instytucje publiczne, takie jak placówki oświatowe, nie są odpowiednio dofinansowywane. W takich sytuacjach każda pomoc ludzi działających w różnych dziedzinach biznesu jest niezbędna. To my powinniśmy wziąć na swoje barki troskę o najmłodszych i tych, których państwo zaniedbuje.

Eco Vital Poznań
W dzieciństwie jedną z moich największych pasji było sklejanie modeli. Do dziś na strychu w moim domu można się potknąć o poskładane niegdyś bombowce, a nawet o pojedyncze egzemplarze okrętów. Dzięki mojej pracy w Eco –Vital mogę spełniać marzenia dzieci, które podzielają moje dziecięce zainteresowania. Z inicjatywy mojej i kolegów wspieramy na bieżąco Modelarnię Miejską im. Feliksa Mikuły, gdzie zarówno młodsi, jak i ci starsi podopieczni mogą oddać się pasji modelarstwa bez jakiegokolwiek wkładu finansowego. Dla nich to radość tworzenia i rozwijania swoich umiejętności manualnych, dla nas zaś wielki sukces i powody do dumy, wzruszeń oraz motywacja do dalszej pracy u podstaw :). Szkoła to według mnie nie tylko edukacja, ale także miejsce, gdzie dziecko trzeba zachęcić do czegoś, pokazać mu świat takim jakim naprawdę jest – ciekawym, barwnym, wszechstronnym itp. Pamiętajcie – warto pomagać! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz